Hebt u hulp nodig?

Algemene vragen en antwoorden

Airhelp+

Met deze service kun je tot EUR 600 compensatie krijgen bij een vertraagde of geannuleerde vlucht of als je zou worden geweigerd om aan boord te gaan.

Een vliegreis verloopt niet altijd vlekkeloos. Soms krijg je te maken met een vertraging. Daarom bieden wij als optie de service AirHelp+. Dan krijg je hulp bij een eventuele vertraagde of geannuleerde vlucht of als je zou worden geweigerd om aan boord te gaan.

Voorwaarden en belangrijke informatie:

  • Dit product geldt voor je hele reisgezelschap.
  • Dit product moet je samen met je vliegticket kopen.
  • Dit product is niet terugbetaalbaar.
  • Dit product is alleen geldig wanneer je als reiziger aan de reis hebt deelgenomen.
  • Deze service is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

AirHelp+ is een extern product dat via Ticket wordt verkocht. Aan de hand van de algemene voorwaarden van Airhelp en de Europese verordening EG 261 wordt bepaald of je als klant recht op compensatie hebt. Wij kunnen niet beïnvloeden in hoeverre compensatie wordt uitbetaald.

Bij onduidelijkheid of je vlucht gedekt is, kun je gebruikmaken van de compensatiecontrole van AirHelp.

Wat is AirHelp?

AirHelp helpt al ruim vijf jaar reizigers over de hele wereld om bij luchtvaartmaatschappijen compensatie te claimen voor vertraagde, geannuleerde of overboekte vluchten. We willen dit proces voor jou als klant zo eenvoudig en makkelijk mogelijk maken.

Heb je vragen over dit product? Zie informatie bij Airhelp.